Wednesday, January 1, 2014

New Year for New Me !!!

Assalamualaikum...

It's New Year Everyone !!!!!
It's New Journey !!!!!



Sangat excited untuk memulakan tahun baru...
Bukan sebab nak jadi orang barat yang mengagungkan tahun baru masihi tp sebab 2014 dengan rasminya bermula satu perjalanan baru untuk menuju satu kejayaan...
Memang banyak perancangan untuk tahun ni...
Tapi sekarang ada benda yang lebih penting untuk diuruskan...

It's time to be fit and healthy person...

Oppss... Pic terlebih sudah... :-p

Hehehe...
Terlebih semangat pulak awal-awal tahun ni...
Semoga motivasi diri ini akan berkekalan sehingga ke puncak kejayaan...

Satu lagi kebenaran :-
Bila kita berada dikalangan orang yang mempunyai sama motivasi dengan kita, kita akan lebih bersemangat...

Itu yang berlaku pada aku sekarang...
Sejak join fit club, aku dikelilingi orang yang sama arah tuju dengan aku...
To be fit and healthy...
Aku dapat 3 orang team baru (Lin, Siti and Fary)...
Itu semua menjadikan aku lebih fokus pada arah tujuan aku...
Kalau sebelum ni selalu saja ada tembok yang menghalang aku dari berubah, kini aku rasa kt tembok tu dah ada lubang-lubang kecil yang mula membesar menyinari harapan untuk aku berubah...
Dan yang lebih penting....




Yes... It's happen because of me...
(betul ke idak aku cakap ni)

Yang pastinya, ini bukan sekadar impian, angan-angan, khayalan dan yang sewaktu dengannya...
Ini adalah realiti yang aku akan pastikan terjadi...






No comments:

Post a Comment