Thursday, January 16, 2014

Three days in a row...

Assalamualaikum...

Jangan sia-siakan cuti anda...
Cewah cewah... Ayat x leh blah...

Kalau sebelum ni bila hari cuti berturut-turut ni aku sangat suka habiskan masa aku dengan melepak atas katil atau melepak atas sofa depan tv...
Tapi cuti kali ni lain sikit sebab aku dah jumpa aktiviti untuk mengisi masa lapang... :-)


- Zumba on 13 Jan 14 -


- Futsal on 14 Jan 14 -


- Boot Camp on 15 Jan 14 -


Nampak seronokkan...
Memang seronok pun tapi ini seronok yang ada hasil la...
Apa hasilnya??? 
Ini dia hasilnya...


- Timbangan berat sebelum zumba -


Aku sangat teruja bila tengok nombor-nombor yang semakin menaikkan semangat aku untuk terus berusaha keras...
Harap motivasi ku akan terus di landasan yang betul...

No comments:

Post a Comment