Saturday, August 16, 2014

Sebelum Dan Selepas 1

Assalamualaikum...




Saja je hari ni nak poyo sikit upload pic sebelum selepas...
Ada perubahan ke?
Adalah sikit...
Sendiri tanya sendiri jawab... Huhuhu...


Sejujurnya aku memang tak puas lagi dengan perubahan yang sedikit ni...
Maklum la, orang lain dah sangat-sangat shape up...
Tapi aku kena akui mereka berjaya kerana kerajinan mereka...
Aku macam biasa la, on off je...
Tau tak pe... :-p


Actually aku punya problem sebenarnya bahagian atas badan aku lebih besar dari bahagian bawah...
Atau dalam erti lain aku memiliki badan apple shape...
Bentuk badan ni memang sangat mudah mengumpul lemak di bahagian atas badan...
Dan yang sangat perlu dibimbangkan ialah bentuk badan ini sangat mudah terbentuk Visceral Fat...
Tatutnyer...


Maknanya sekarang ni aku kena bekerja lebih keras untuk memastikan semua lelemak jahat terhapus dari badan aku yang comel cute miut  ni...
Time to back to basic...





No comments:

Post a Comment