Tuesday, August 19, 2014

Boot Camp!!!!

Assalamualaikum...

It's boot camp time!!!
Untuk makluman, dekat fit club setiap hari Isnin boleh pilih samada nak join boot camp atau aerofit...
Selama ni aku akan pilih aerofit walaupun di pujuk dengan kata-kata manis untuk ke boot camp...
Memang tak la... Hahaha...

Setelah 2 bulan aku 'berehat' dari boot camp, semalam aku gagahkan juga badanku yang comel ini untuk join boot camp...
Dan semestinya coach terkezut dengan kehadiran aku...
Mana taknya, selalu jangan kata nak tengok muka, nak tengok bayang pun payah dekat boot camp tu...
Tapi yang pastinya lemak-lemak besarku dan otot-otot kecilku yang sangat terkezut dengan boot camp semalam...
Hasilnya hari ni hampir je aku merangkak nak naik tangga office...
Hambik ko... Huhuhu... 




Tempat : DS2 Mall
Aktiviti : Boot Camp


Warm Up  :
Jumping Jacks
Squat
Lunges
Run In Places (Slow & Speed)
High Knee


Circuit Training :
Squat & Side Kick - in 1 min (3 set)
Leg Lifts with partner - in 1 min (3 set)
Push Up & Triceps Dips - in 1 min (3 set)
Bicycle Crunch - 24 (3 set)
Russian Twist - 24 (3 set)
Bridge - 24 (3 set)
Plank - 1 min
Bird Dog - 30 sec



No comments:

Post a Comment