Sunday, January 20, 2013

Spend A Precious Time With Hubby...

Assalamualaikum...

Smlm spt hari2 Sabtu yg lain, aku keje half day... 
Tepat pukul 1:00p.m my hubby dh get ready kt parking office menanti kepulanganku... 
Sweet la kononnya... Huhuhu...

Me + Mr Hubby = Us
Utk aktiviti minggu ni, kami terus gerak ke Air Panas Gadek...
Lebih kurang pukul 5:00p.m kami sampai ke destinasi...
Ayat 1st yg keluar dr mulut aku, "Apalah sengal mandi air panas siang2 ni"...
Sangat x sayang mulutkan... Hehehe... :-p
Tapi bila dh tgk kolam air panas yg berkepul2 asap keluar, tetiba aku teringin nk rendam kaki...
Nasib baik aku pakai baju kurung, klau x mmg aku dh berendam... 
Maklumlah bak kata x-housemate aku dlu, aku ni spesis hantu air... 

My Ranking : 4 Stars 

Rasa2 kaki masing2 dh cukup masak, barulah kami menuju ke destinasi seterusnya...
Belah malam pulak my hubby bawa wife dia yg tersayang ni menikmati keindahan malam di atas bot...
Cewah cewah... Romantik la pulak...
Kami menghabiskan masa di Melaka River Cruise... Ini kali ke-2 aku ke cni...
Pemandangan mmg cantik di waktu mlm... 
Antara yang menarik perhatian aku ialah Kg. Morten... 
Suasana kg dan hiasan rumah2 di ctu mmg cantik...
Tp yg membosankan ialah bila kita terpaksa menaiki bot bersama2 rombongan cik kiah dan pemandu pelancong tak bertauliah...
Sengal derr...


Mr Hubby
My Ranking : 4 Stars 

Aktiviti wajib merangkap acara penutup kami... 
Jeng... jeng... jeng...
Makan time... Hehehe...
Utk kali ke-2 juga aku di bawa ke Muara Sg Duyung...
Mmg terbaik seafood di sini... 
Minta maaf banyak2 sbb bila pencinta makanan dh jumpa makanan, mmg x sempat nk amik pic...
Wink... :-p

My Ranking : 5 Stars 





No comments:

Post a Comment