Wednesday, January 2, 2013

Cuti bersama Family Hubby

Assalamualaikum...

Hari ni aku saja nak post pic masa aku pegi Cameron bulan 7 lepas...
Hehehe... Giler lama delay nyer post nie... X kisah lah, janji ado... 
Kisahnyer, percutian ni tak di rancang pun... 
Kakak ipar aku yang tengah mengandung tetiba mengidam nak petik strawberri, so itu la permulaan cerita macam mana kitorang leh pergi bercuti kat Cameron Highland...

14 / 07 / 2012

Kami bertolak dari Seremban seawal 9.00am sebab aku nak singgah jualan gudang Telaga Biru... Selesai urusan aku di jualan gudang, kami terus gerak ke R&R sebab kena tunggu my ipar duai....
Kami sampai di Cameron hampir kul 7.00pm (sebab singgah makan lelama kat Tapah)...
Aku?!! Sangat memalukan bila aku leh mabuk lak sepanjang perjalanan naik ke Cameron... 
Adess...
Hilang keayuan aku bila kena pegang plastic muntah sepanjang jalan... 
Dah lama tak jalan jauh kot...
Kebetulan masa kami sampai ada pasar malam berdekatan dengan apartment kitorang... 
So, bermula lah sesi shopping buat mereka2 yang lain, aku masih dlm bad mood... 
X sabar nak tido... Tapi yang best nyer aku ngan hubby dpt bilik sendiri... 
Weee... Honeymoon la sgt!!!

15 / 07 / 2012
Destinasi utama, LADANG STRAWBERRY...


Nak petik buah sure la kena bayar kan... Aku pun kena masuk sebab nak jaga anak2 buah aku yang comey2 tu... So, layan je la...

Disebabkan masa ni x de kamera lagi, maka dengan bangganya hp C3 ku menjadi perakam setia...

Seterusnya kami gerak ke LADANG TEH pulak...


Sayangnya bateri hp x mengizinkan aku untuk terus bergambar...
Spoil....

No comments:

Post a Comment