Tuesday, January 1, 2013

Happy New Year!!!

It's a new year... Goodbye 2012, welcome 2013...

Ok, cam biasa bila new year je mesti ada azam baru...
Azam taun ni ermm... "MENJADI LEBIH BAIK DARI TAHUN LEPAS"...
Misi sepanjang taun ni "CUBA MELAKUKAN PERUBAHAN DIRI"...
Realistik sgt kan.... :-)

Masuk tahun 2013 bermakna umurku bakal bertambah satu angka lagi...
Mcm x best jerk bunyinyer kan... (*_*)
Menyorot kembali sejarah kehidupan ku, (ayat skema la pulak) banyak perkara yang dh ditempuh...
Dugaan demi dugaan yg mendatang telah mendewasakan diri ini (dewasa la sgt!!!)...
Teman datang dan pergi, kesedihan kegembiraan terus dihadapi, susah senang silih berganti....
Kesimpulannya, perancangan Allah s.w.t adalah yg terbaik buat diri ini...
Dia beri aku sakit untuk menguji kesabaran ku...
Dia beri aku nikmat untuk menguji kesyukuran ku...
Dia beri aku susah untuk menguji keredhaan ku...
Tapi lumrah manusia, sering terlupa dan terleka...
Semoga aku mampu menjadi lebih baik dari sebelum ini... InsyaAllah...

Orait, last month aku ngan my hubby dah memulakan langkah pertama untuk meningkatkan tahap kesihatan kami... Apa cite nyer, tgguuuuuuu next post...

No comments:

Post a Comment