Monday, September 26, 2011

Meet Old Friends Again...

malam ni disebabkan tak nak disumpah jadi katak oleh ibu mengandung, aku gagahkan juga badan ku yang comel ini ke rumah Shaz... kali ni aku merempitkan diri di malam hari walaupun Eida meng'offer' diri nak jemput aku... dan disebabkan kedegilan aku, aku mandi hujan malam ni... tu lah, degil lagi...

menu special sebab ini first time aku makan masakan Shaz... sedap gak... nasib baik dia mengandung, kalau tak memang aku memanjakan diri la.... hehehe... topik perbincangan yang tak berapa nak hangat, pasal kenduri aku... ok la... baru la boleh masuk sikit otak aku ngan diorang... cuma malam ni aku kurang fokus sikit disebabkan kekenyangan terlampau (aku baru buka pose sebelum datang umah Shaz)... nak wat cam na kan... insan chubby macam aku memang pantang jumpa makanan... maafkanlah aku... huhuhu...

No comments:

Post a Comment