Friday, September 2, 2011

HaRi RaYa

Kembali bekerja selepas 5 ari bercuti... bosan kot dok opis sorg2... org len smua cuti g... x pe la, aku kan pekerja berdedikasi... huhuhu... ari nie aku nk cite pasal percutian raya aku...

27/08/2011 - ari last aku keje... ari nie malas pon jd rajin sbb bos nk bg duit raya... alhamdulillah... ada gak duit aku nk bg duit raya kt bebudak... hehehe... si jojie tetiba jerk dpt cuti raya... mengong tul minah tu... taun nie dia angkut member dia skali balik... kira mak aku dpt ank angkat lg la slps Kak Fetty...

28/08/2011 - ari nie agak bz skit sbb ari terakhir mengemas umah sblm bertolak balik ke kg... lps zuhur My Mr. Teddy dtg jemput... parent aku awal2 lg dh gerak... maklum la, org dh ada tunang... sja je nk merasa blk raya ngan abe... hehehe... gatai tul pompuan nie... rancangan awal nk buka pose berdua tp sbb dh lewat, Mr. Teddy bw aku berbuka kt umah dia... maloo kot... pas berbuka smpt lak mamat tu men mercun dlu br anta aku blk... mmg mengong la...

29/08/2011 - ari nie aku ngan si jojie pulun ngemas umah wan... ting tong gak bila wt keje ngan minah senget 2 org tu... FYI, taun nie along ngan angah balik umah mertua masing2... lps siap smua, ktorg g pekan beli bunga api n mercun... wakakaka... tetiba je tringin nk men balik... pas buka pose jerk, mula la kitorg menjalankan aktiviti riang ria kitorg...



30/08/2011 - 1 Syawal... aktiviti besa la... pas solat raya, bermaaf-maafan, bersalam-salaman, berposing-posingan (apa ayat aku pakai daa)... pas tu family aku gerak g umah wan belah ayah lak... dok sembang2 minum makan seround dua, pas tu pose lg... umah ke-2 mcm besa umah pak ngah DJ Sahara... masa nie adik2 mak yg lain pon ada (kecuali Mak Chik)... dan seterusnya kami beraya sakan ke rumah sedara mara sampai petang n sambung ke mlm...



31/08/2011 - raya kedua seperti kebiasaannya kitorg wat mkn2... my dad masak nasi minyak... kiranya ari nie kitorg menyambut org dtg la plk... ari nie along ngan angah balik kg ktorg lak... pas tu, aktiviti makan2 sampai malam... bruppp... alhamdulillah... ptg Mr. Teddy dtg beraya ngan 2 org bodyguardnyer... wlaupun dia bwa geng tp dia tetap kena sakat ngan mak n alang... wakaka...



01/09/2011 - balik seremban... smpai umah, susun kuih raya, kemas umah skit... layan si bulat Mohammad... tggu org dtg raya... nothing intresting to share...

so, ari ni aku mula keje balik... tp yg x bestnya sampai2 opis je yg ada just bos aku 2 org... yg len poyo jerk lebih... kira aku betul2 berdedikasi la... kojo sorg2... huhuhu...

No comments:

Post a Comment