Friday, September 23, 2011

Meet Old Friends...

ari ni adalah di antara ari2 yang amat aku hargai... my bestfriend forever, PUAN MUSRINA WAHIDA a.k.a Eida menjemput aku ke rumah untuk makan-makan... yang bestnyer, my other bestfriend, PUAN NURASHIKIN a.k.a Eikin and PUAN SHAZRINA a.k.a Shaz (both tengah sarat mengandung) with their family pun ada... lama kot aku tak jumpa dia orang... kira malam ni aku sorang la anak dara... wakakaka.... rugi lak aku tak snap pic... topik perbincangan lebih menjurus kepada cerita ibu mengandung sampai la tips menjaga anak... adeh, tersesat aku seketika di alam maya...

menu simple tapi best... aku bedal je apa orang hidang... tapi aku memang respect dengan makcik sorang ni sebab dia masak apa pun mesti sedap... ni yang buat aku nak datang selalu rumah dia... wakakaka... mulut aku agak laser malam ni (bukan memang laser ke???)... kesian pulak makcik tiga orang tu kena fire ngan aku... sorry ye kengkawan... aku sebenarnya rindu kat korang tapi nak wat cam na... sejak azali aku seorang yang ego dan tak tahu menunjukkan sikap love and care aku dekat orang yang aku sayang... itu aku akui sangat2 (itu pun sebab tunang aku selalu cakap)... lagi pun aku teramatlah segan dengan suami2 korang... huhuhu...

apa2 pun, aku sayang korang... walaupun korang lebih sayangkan suami dan anak-anak korang... muuuaaahhh....

No comments:

Post a Comment