Sunday, September 25, 2011

Kelas Pra L...

setelah sekian lama berdolak dalih, akhirnya aku mendaftar juga untuk ambil lesen kete... hehehe... itupun lepas kena paksa dengan Mr. Teddy and sedikit sponser dari my mom... thank you... kelas Pra L aku pukul 10.30 pagi... tapi aku kena gerak pukul 9.15 pagi... dugaan pertama, aku kena berjalan kaki dari rumah ke Plaza Ampangan sebab driver tu tak tau jalan masuk ke rumah aku... siot... dugaan kedua, baru setengah jalan tetiba je aku terasa ada air menitik di atas aku, cuak dah aku... dugaan ketiga, tinggal suku perjalanan hujan lebat mula turun dan membasahi aku... adess, sejukk... nasib baik la tak kuyup sangat... dan nasib baik la driver tu jenis on time punya orang... janji 9.15, tepat jam 9.15 dia sampai... dan dia memang seorang yang ramah... pastu, pusing-pusing ambil orang lain pulak....

aku sampai dekat institut memandu tepat pukul 10.30 pagi dan macam biasa la, sesi menunggu dan pendaftaran je dah membuatkan kelas bermula jam 11.30 pagi... sesi kelas aku rasa sesapa yang dah ada lesen mesti tau... malas la aku nak cerita... cuma aku nak bagi 3 star dekat institut ni sebab servis yang bagus... lagi 2 star tunggu aku mula memandu... wakakaka...

No comments:

Post a Comment