Thursday, September 17, 2009

Yea... yea... cuti raya...

diam tak diam dah 27 ari kita smua berpuasa… rasa sekejap betul masa berlalu… ari nie aku last keje… esok aku akan mula bercuti sehingga 27/09/09… x sabar rasanya nak balik ke kampung… rindu sangat2 aku dengan anak2 yang sentiasa memeriahkan hidup aku… cewah cewah macam dah kawen jerk… hehehe…

dlm minggu byk tpt berbuka yg dah aku lawati tp sorry sgt2 x sempat nak letak gambar2 yg latest... maklum la, bila dh nampak makanan lupa segalanya... hehehe... apa2 pon di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya kepada smua umat islam... semoga lebaran tahun ini menjanjikan kebahagian dan kemanisan dalam kehidupan kita di samping mendapat rahmat Allah s.w.t... amin....

kpd smua kengkawan, raya jangan lupa kt kite... cuti seminggu jerk... jangan ada yang tambah cuti lak... hehehe...

k la, jumpa pas seminggu... hehehe... assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment