Monday, September 14, 2009

Aktiviti Di Hujung Minggu...

ok, ari nie aku nk cite psl aktiviti weekend aku... cam besa la disbbkan cuti, aku n haousemate aku pun mula mencari 'game' utk mengisi masa lapang... cari punya cari last2 kami pon berjumpa dgn satu permainan yg slalu aku main masa kecik2 dlu... game TUTUP BOTOL... haa.... budak2 zaman skang mesti x tau cam na nak men game nie kan... gile gak la kitorg malam tu... mengimbas kenangan masa kecik2 dlu... pastu sementara nak tggu sahur, kitorang mengasah otak dengan game SAHIBBA... kecoh gak satu umah bila ada yang tak puas ati dengan kemenangan RATU SAHIBBA... nk wat cam na... layan je la...


selepas berpusing2 aku dan Miss Jie keluar masuk kedai di bandar perda,
akhirnya pencarian kami terhenti di Butik Perda... malas nak pikir panjang, aku dan Miss Jie terus membeli sepasang baju seorang untuk hari raya taun nie... walaupun aku rasa baju tu harganya langsung x berpatutan dan aku bengang giler ngan pakcik kedai tu, tp di bulan yang mulia nie, terpaksa la aku control tahap kemarahan di hati nie... kalau x memang pakcik tu dengan staf2 butik tu kena maki ngan aku... hanya aku dan Miss Jie je yang tau kejadian sebenar di butik tu... so, inilah baju raya aku taun nie... simple kan...


satu lagi aktiviti yang aku jalankan di ujung minggu lps...Jamuan buka pose di umah KAK FARIDAH... time kasih la kak ida ye, sbb sudi jemput saya n 'kembar' datang ke umah... best2 gak makanan yg di hidangkan tapi x sempat nak amik gambar byk2 sbb terlalu asyik menghadap makanan... majlis semakin meriah dengan kehadiran FAIZAL... sapa yang kenal dia tau lah kenapa aku cakap majlis tu meriah... hahaha...


No comments:

Post a Comment