Monday, September 7, 2009

Day After Holiday...

3 ari aku bercuti... bosan sgt2...
nk jadi cite smlm lps buka pose aku x sedap badan,
masa sahur pg td aku demam.... panas sgt2 badan aku...
nasib baik ada 2 doktor di rumah utk menjaga aku...
thanks a lot...


sambungan detik 12mlm... mlm tu lps aku balik dr keje kebetulan Miss Tie tgh mandi... so kami pon pakat nak kenakan dia... Miss Moon kunci dia dlm toilet, Miss Jee pulak get ready ngan tepung... Miss Fie ngan Miss Die dh stanby kamera... slagi x pukul 12, kami x buka pintu... jahat tul kitorg... tpt kul 12, kami buka pintu & SERANGGGGG!!!!!!! x pasal2 Miss Tie kena mandi lagi sekali... mana x nya, teruk dia kena lumur ngan tepung n telur ayam... & secara rasminya, kek yg mula2 aku wat display tu, menjadi kek besday Miss Tie memandangkan keadaan darurat masa tu... hehehe... apa2 pon sorry besday girl...







No comments:

Post a Comment