Thursday, September 3, 2009

1st Post...

assalamualaikum...
hari nie 1st day aku menulis di cni... kepada sesiapa yg sudi singgah dan memberi tunjuk ajar aku ucapkan terima kasih bebanyak... maklumlah aku nie budak baru di sini...

hari nie merupakan hari ke-15 dlm bulan Ramadhan... rasa macam makin cepat masa berlalu... tahun nie merupakan tahun ke-6 aku berpuasa di tempat orang... masa mula2 dlu sedih gak, tapi bila dah lama aku jadi biasa... suasana berpuasa diperantauan mmg berbeza... bukan apa, kalau puasa dekat umah biasanya mak aku akan sediakan juadah berbuka... ayah aku lak akan ke bazar untuk membeli kuih... tp bila dah jauh dari family nie, berbuka dengan nasi bungkus je la... nak masak takut tergugat lak puasa nie... hehehe... tahun nie aku bekerja dengan partner baru, so suasana puasa tu lain sikit la... selama nie aku ber'partner' ngan pompuan, senang skit bila masuk waktu2 bulanan... nie bila dah kerja ngan lelaki, terpaksa la aku berlakon... hahaha..

No comments:

Post a Comment