Monday, December 23, 2013

Time To Change

Pic copy paste from Google Image

Assalamualaikum...

Lama rasanya tak update pasal kesihatan...
Cite terbaru aku, plan diet masih berjalan lancar cuma resultnya agak kurang memuaskan memandangkan taun ni banyak sungguh jemputan kenduri kahwin, jamuan besday, outing, travel dll...
Sedey tul la...
So untuk memulakan tahun baru 2014, aku telah pun mengambil satu keputusan yang di luar jangkauan akal aku yang comel lagi cute miut ni...

Jeng... jeng... jeng....

...


...


...


...


...


...


...


...


...


...


...


Saja nak suruh jari korang exercise scroll ke bwh... :-p

Macam kenal jerk si tudung merah tu ye...

Yes... That's me...
I'm proud to announce that I'm one of the contestant in the season 4 challenge...

Yeeehaaa... 
Jangan tak caya...
Bukan mudah untuk aku buat keputusan keluar dari zone selesa aku tapi demi sebuah kehidupan aku perlu lakukan sesuatu...


Pic copy paste from Google Image

No comments:

Post a Comment