Monday, May 20, 2013

Tomey... Tomey...

Assalamualaikum...

Lama kot tak jenguk blog...
Kepada yang rajin singgah mesti terkesima seketika bila tengok post yang di update setiap bulan... 
Padahal dah sebulan tak post apa-apa kat blog ni... 
Semua post terperap dalam draft... 
Hahaha... 

Ni semua gara-gara sibuk bercucuk tanam di fb...
Aku memang hantu game, so bila dah mengadap game jawabnya memang tak jadi kerja la...

Game yang telah merosakkan kewarasan aku
Hahaha...

Oklah, aku di sini bukan nak cerita pasal game tapi nak cerita pasal baby tomey yang dah wujud dalam family aku pada 26/03/2013 yang lepas...
Seawal kelahirannya kami memanggilnya Afaf Humaira sebab dia belum diberi nama lagi...

  • Afaf  bermaksud Kesucian, Kemurnian, Kesopanan, Punya Harga diri.
  • Humaira bermaksud Berpipi Merah

Di awal kelahiran...

Nama Afaf tu memang dah dipanggil sejak dia dalam perut lagi... 
Akhirnya masa nak daftar kelahiran parent dia letak nama NURUL HUSNA...
Itulah nama yang akan ditulis di dalam surat beranak, kad pengenalan, sijil sekolah, sijil kahwin dan segala urusan rasmi... 

Budak ni memang tomey sangat-sangat...
Manja terlebih pun ada...
Kerja dia nak orang dukung je...
Apa pun tak boleh...
Nasib baik la dapat mak sedara yang memang suka dukung baby macam aku ni...
Hehehe... (^_^)

Dekat habis pantang...

Memang geram la tengok pipi dia yang tembun tu...
Rasa nak gigit je...
Selain si Afaf ni, ada sorang lagi baby comey yang aku suka sangat tengok gambar dia...
Tapi yang ni bukan ahli keluarga aku la...
Eva Medina anak kepada artis yang tersenarai dalam list favorite aku, Hani Hatim a.k.a Hunny Madu...


Comel Tak ???

Gila suka aku dekat gambar yang satu ni...
Siap edit lagi...
Salinan gambar dah siap di hantar ke fb ibunya...


Rasa-rasa kalau ada rezeki aku, anak aku comey tak macam deorang ni?!!
(*_*)




No comments:

Post a Comment