Friday, May 24, 2013

3R

Assalamualaikum... 

Setelah sekian lama menyepi, kini rancangan kegemaran aku sejak zaman sekolah bakal kembali ke kaca tv...


Sekarang ni  3R tengah rancak dengan pencarian pengacara baru...
Hope muka baru dalam family 3R ni mampu memberikan persembahan yang terbaik sebaris dengan pengacara 3R sedia ada...


Flashback kenangan aku dan 3R... 
Aku mula menonton seawal host asal 3R beraksi (dah macam tgk power rangers lak ayat aku ni)... 
Konsep yg dibawa 3R memang kena dengan jiwa aku yg sering bercelaru ni...
Setiap topik dan cara mereka mengupas, mengolah serta menerangkan setiap point menjadikan 3R terus terpahat di hati aku walaupun berganti pengacara...

Aku sangat respek kelima-lima pengacara 3R ni bukan semata-mata kerana populariti deorang  sebagai pengacara tetapi kerana ilmu dan latar belakang pendidikan mereka... 
Bak kata cikgu aku masa sekolah menengah dulu, setakat ada rupa dan populariti tapi takde ilmu, memang tak ke mana la... 

So, sangat tak sabar nak tengok 3R musim baru... 
Untuk maklumat lanjut sila layari website 3R...

... (*_*) ...



No comments:

Post a Comment