Monday, February 18, 2013

Trip To Meet Mr Hubby

Assalamualaikum...

Weekend kali ni my hubby dengan baik hatinya dah beli tiket bas pergi balik untuk aku ke Johor...
Habis je kerja hari Sabtu, aku terus rush pergi terminal bas...
Lama kot aku tak naik bas ekspress ni...


Macam biasa bila naik bas aku akan angkut semua beg naik atas...
Sebab barang tak banyak, aku bawa backpacks je...
Serius aku teruja dapat naik bas sorang2 macam zaman bujang dulu...
Hahaha...

Muka Teruja.... Nampak Tak???

Sampai Larkin, my hubby dah sedia menunggu... 
Kat Johor kami lepak hostel my hubby (hostel la sangat)...
Sebelum balik bilik my hubby, kami ke Setia Tropika melawat adik bongsu ku...
Atau dalam erti kata lain, mengepaw adik ku untuk makan malam...
Untung dapat akak macam aku kan... Hehehe... :-p

Lepas makan kami terus balik bilik sebab tak banyak aktiviti yang boleh di buat malam minggu macam ni...
Dah la jalan padat macam tin sardin... 
Aku pun tak tau mana datang kereta bebanyak kat Johor ni...
Disebabkan aku pun dah penat so aku pun ZZZzzzz....

Bukti aku dah sampai Johor... Lalalala...




No comments:

Post a Comment