Tuesday, March 8, 2011

Inikah Takdir???

Bkn nk menyalahkan takdir mlh jauh skali utk mempersoalkan ketentuan Allah s.w.t... Cuma aku keliru dan aku takut aku x mampu bertahan... Aku dh berusaha, aku dh mencuba tp aku msh belum mampu utk jd yg terbaik... Aku dh buat sehabis daya tp aku msh lg melakukan kesalahan... Aku boleh terima kenyataan yg aku x sempurna tp aku x leh trima kenyataan bhwa kekurangan aku menyusahkan orang lain... Aku x nk org benci aku... Aku x nk jd bebanan pd org lain... tp apa yg aku cuba elak, itulah yg berlaku pd aku... Klau sekali sekala x pe, nie hampir setiap hari aku melakukan kesalahan.. Munkin tmpt aku bukan di cni... Knapa x de org yg cuba memahami aku??? Aku perlukan seseorang utk memberi nasihat dan memujuk hati aku yg hampir berputus asa nie... Tp pd siapa aku nk mengadu???

No comments:

Post a Comment