Monday, March 14, 2011

Alhamdulillah...

smlm hari yg penuh debaran buat aku... mengikut kata k.lang, kt umah wak, adik bradik mak ada kecuali Achik... cuak gak aku... Mr. Teddy sampai umah wak lepas Isyak... Dia bwa kakak, abang ngan dua org kawan baik dia... berdebar aku tggu keputusan temuduga... akhirnya tepat kul 11.00mlm Mr. Teddy call ajak g makan... mcm taw2 je aku x mkn lg... Aku pun terus call mak n mak ckp dh settle... Ujung bulan 4 tunang, ujung bulan 10 insyaAllah aku dan Mr. Teddy akan bersatu... erkkk???? cam x caya lak... senang tul...

Aku kuar g mkn kt senawang ngan Mr. Teddy, Mr. Myvi n Mr. Kepoh... Kecoh tul mamat 3 org tu... nasib baik mamat 2 org tu memahami... memberi ruang pada aku ngan Mr. Teddy berbincang tentang majlis kami... X-cited tul... baru pas interview terus bincang... nampak sangat gatal nyer... hehehe.... Hampir kul 2 pagi baru aku balik... Itu pun adik dtg jemput... Klau ikut mamat bertiga tu jawabnya beku aku kt kdai mkn tu... boleh lak deorg layan bola... sakit otak aku...

Apa2 pun aku memanjatkan kesyukuran kepada Allah sbb telah memudahkan perjalanan interview Mr.Teddy dengan family aku... Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment