Thursday, October 29, 2009

HaPPy BiRTHDaY SCoRPio !!!!

happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to NORHUDA...
happy birthday to me...

yeeeehaaaa.... akhirnya tiba sudah tarikh keramat wat diri ini... tak sangka dah 26thn aku hidup di muka bumi ini... alhamdulillah, syukur kepada tuhan kerana masih membenarkan aku bernafas dan memberikan aku kesempatan untuk memperbaiki segala kekurangan dan kesalahan diriku... semoga dengan pertambahan usia ini aku akan semakin matang dan semakin cekal dalam mengharungi segala dugaan hidup ini... dan semoga hidup baruku akan menjanjikan sesuatu yang baru dan terbaik buat aku... aminnnnnn.............

p/s : thanks to all my friends yg dh wish my birthday, yg dh mendoakan diriku, thanks a lot... love all of u...

No comments:

Post a Comment