Monday, October 5, 2009

26 days to go...

siang tadi aku dh pon wat satu keputusan yg amat berat dlm hidup aku... tpt pukul 2.30ptg waktu malaysia td, aku telah pon menyerahkan surat perletakan jawatan pd bos aku berkuatkuasa 1Nov nie... sedeyyyyy laaaaaaaaaaa..... sebahagian dr hati aku menyatakan aku patut berhenti dan pulang ke pangkuan ibubapa aku... dan sebahagian lagi menyatakan aku perlu kekal di sini... tp setelah apa yg berlaku, aku rasa jalan terbaik adalah aku meninggalkan tempat yang telah mencipta seribu satu kenangan dlm diri aku ini... mungkin ada hikmah yg akan aku perolehi demi memenuhi impian keluarga yg inginkan aku pulang ke N9... mungkin ada yg akan menangisi pemergian aku dan mungkin ramai yg akan bergembira dengan ketiadaan aku nanti...

No comments:

Post a Comment