Tuesday, February 10, 2015

Ada Apa Dengan BFF...

Assalamualaikum...



Bermula dari tahun 1996 hingga tahun 2015...
Dari status anak dara sehingga ke isteri orang, sampai dah ada yang jadi mak orang...
Persahabatan yang bermula di bangku sekolah terus terjalin utuh...
Alhamdulillah, 19 tahun sudah berlalu......





Tak terasa detik waktu yang berlalu...
Terlalu banyak kenangan yang kami kongsi bersama...
Setiap kali kami ketawa, menangis, bergaduh, berpisah, setiap kali itulah terakamnya memori indah dalam persahabatan kami...

Bukan mudah untuk membina sebuah persahabatan...
Semoga persahabatan kami akan terus berkekalan sehingga ke akhir hayat...
Kerana tanpa meraka siapalah aku...

Mereka antara sumber kekuatan aku ketika aku lemah...
Mereka umpama tangan yang menarik aku ketika aku jatuh...
Mereka tempat aku mengadu ketika aku menghadapi kekusutan...


2008 (maybe...)

Usia telah mematangkan kami...
Tanggungjawab dalam kehidupan dan pada keluarga telah menjarakkan kami...
Walaupun jarang bersua, itu bukan bererti kami melupakan satu sama lain...
Sahabat adalah untuk selamanya...

Semoga Allah s.w.t merahmati sahabat kesayangan ku...
Semoga mereka berada dalam perlindungan Allah s.w.t...
Sesungguhnya aku sayang kamu berdua...


2014

No comments:

Post a Comment